Veel gestelde vragen

Bestellen en betalen

Hoe kan ik bestellen?

Stap 1 
Maak een keuze uit een van onze artikelen, klik op bestellen of voor een gedetailleerd overzicht op het artikel. Door te klikken op 'Bestellen' wordt het artikel in het winkelwagentje gelegd. Indien u wilt afrekenen, klikt u op het winkelwagentje. Een scherm met de inhoud volgt. U heeft de keuze uit een aantal opties, indien u wenst door te gaan met uw bestelling kiest u 'afrekenen'.

Stap 2 
Vul het gevraagde in. Let op: de velden aangegeven met (*) zijn verplicht om in te vullen. Om uw bestelling af te ronden kiest u voor 'Plaats bestelling'.

Stap 3
Uw bestelling is naar ons verzonden. U ontvangt automatisch per e-mail een bevestiging.

Bestellingen op werkdagen voor 16.00 uur geplaatst, worden dezelfde dag nog verzonden.

Wij verzenden gratis in Nederland bij een bestelling vanaf € 65,00

Hoe kan ik betalen?

U betaalt via iDEAL, credit card, onder rembours of door vooruitbetaling.

iDEAL 
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. Als internetbankier kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

Vooruitbetalen
Rabobank rekening NL51 RABO 0366 300 334 t.n.v. Onder de Lindeboom te Garderen, onder vermelding van uw bestelnummer.
 Dit nummer is te vinden op uw bevestiging per e-mail.

Wat is de betalingstermijn bij vooruitbetaling?

Indien u voor vooruitbetalen kiest, wordt uw bestelling verzonden zodra het totaalbedrag bij ons binnen is. Na het plaatsen van uw bestelling, sturen wij een betaalverzoek. U dient het bedrag binnen 7 dagen over te maken alvorens wij u een 2e herinnering sturen.

LET OP! Jaarkalenders en agenda's worden vanaf 1 december pas na betaling voor u gereserveerd.

Al onze prijzen zijn inclusief BTW.

Betaal ik verzendkosten?

Bij bestellingen in Nederland vanaf € 65,00 berekenen wij geen verzendkosten.
Bij bestellingen in Nederland tot € 65,00 EUR berekenen wij € 5,99 EUR verzendkosten.

Verkoop van verlichting en kleinmeubelen doen wij het liefst in onze showroom, waar wij een veel groter assortiment hebben dan op de webwinkel. Natuurlijk kunnen wij dit ook verzenden, maar voor verzending hiervan met een groter formaat dan 100*50*50cm. vragen wij een 'kleine' vergoeding in de verzendkosten, wij nemen hierover contact met u op. Natuurlijk kunt u hierover ook zelf contact met ons opnemen.

Hoe kan ik retourneren?

Onder de Lindeboom staat ervoor in dat de geleverde artikelen deugdelijk zijn en voldoen aan de in het aanbod vermelde specificaties. Mocht het artikel desondanks niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kunt u binnen 7 werkdagen een e-mail sturen aan webshop@onderdelindeboom.nl onder vermelding van uw ordernummer, artikelnummer en aankoopdatum. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Levering

Wat is de levertijd?

Alle producten van Onder de Lindeboom zijn een voorraadartikel. Desondanks kan het gebeuren dat uw keuze tijdelijk niet voorradig is. In dit geval zullen wij contact met u opnemen. Indien een product op voorraad is, zullen wij overgaan tot levering zodra uw betaling binnen is. In de meeste gevallen heeft u dit in 2-3 dagen in huis!

Een bestelling geplaatst met een pruduct waar een levertijd op staat vermeld?
Je bestelling wordt compleet verzonden, zodra het product(met vermeldde levertijd) binnen is. 
Heb je een bestelling geplaatst van het dubbele minimum bedrag voor gratis verzenden?

We nemen contact met je op en kunnen in overleg vast een gedeelte van je bestelling verzenden. In de vakantietijd en de decembermaand kunnen de levertijden hiervan iets oplopen, wij vragen hiervoor begrip. Heeft u het toch binnen de levertijd nodig? Dan kunt u contact met ons opnemen, dan informeren wij u over de levertijd.

Verkoop van verlichting en kleinmeubelen doen wij het liefst in onze showroom, waar wij een veel groter assortiment hebben dan op de webwinkel. Natuurlijk kunnen wij dit ook verzenden, maar voor verzending hiervan met een groter formaat dan 100*50*50cm. vragen wij een kleine vergoeding in de verzendkosten, wij nemen hierover contact met u op. Natuurlijk kunt u hierover ook zelf contact met ons opnemen.
Bestelde meubels bezorgen wij zelf in Nederland en maken hiervoor een afspraak met u, zodat wij onze meubel-bezorgrit hierop kunnen afstemmen.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Onder de Lindeboom verzendt haar producten ook naar het buitenland.

Voor verzenden naar België en Duitsland berekenen we € 9,95.
Verzendkosten voor bestellingen in het buitenland worden berekend met track & trace tot een gewicht 10 kg, incl. verpakking, met uitzondering van Belgie en Duitsland (Het gewicht wordt niet automatisch berekend in onze webshop).
Voor alle pakketten geldt een maximum afmeting van 100*50*50 cm.
Als u een bestelling plaatst die groter is en/of meer dan 10 kg weegt, zijn de verzendkosten hoger en zullen wij u hiervan op de hoogte stellen voor extra verzendkosten, HIER kunt u hierover ook zelf contact met ons opnemen.   

224