Ruilen of retourneren kan binnen 14 dagen onder de volgende voorwaarden:
- Het product mag niet gebruikt of beschadigd zijn; geen gebruikssporen vertonen.
- De verpakking en toebehoren moeten in originele staat en onbeschadigd zijn.
Procedure
U stuurt het artikel op eigen kosten en op eigen risico terug. Ongefrankeerde zendingen en zendingen onder rembours worden door ons niet aangenomen. Vermeldt bij uw retourzending a.u.b. uw naam, factuur- , bestelnummer en de reden van retourneren. Helaas kunnen wij de door ons gemaakte portokosten niet vergoeden, daarom brengen wij de door ons gemaakte portokosten in rekening. Dit geldt ook voor niet afgehaalde pakketten bij een PostNl locatie, die retour komen. Voor retouren van bestellingen uit het buitenland kunnen wij ook geen portokosten vergoeden, dit geldt ook voor retouren van een verkeerde, door u opgegeven, adressering.
Stuurt u een gedeelte van uw bestelling terug en komt u met uw aankoop dan onder het bedrag van gratis verzenden, verrekenen wij uiteraard de verzendkosten.
Retour betaling
Het retourbedrag van de bestelling wordt binnen 10 werkdagen terug gestort op dezelfde wijze als van uw betalling, via I-deal of op uw bankrekening teruggestort, inclusief de verzendkosten voor uw oorspronkelijke order, mits bovenstaande procedure wordt nageleeft.
Verzendkosten opnieuw opsturen
U kunt uw bestelling natuurlijk ook ruilen. Wij nemen eenmalig de verzendkosten voor onze rekening van het opnieuw opsturen van het geruilde artikel. Dit geldt alleen als het artikel niet tot een aanbieding/actie behoort en uw bezorgadres in Nederland is.
Retouradres
U kunt de producten, zorgvuldig verpakt, retour zenden via een PostNL Postkantoor (kijk op www.postnl.nl voor het dichtstbijzijnde adres). Het retouradres is: Onder de Lindeboom, Dorpsstraat 1, 3886 AR Garderen
Aansprakelijkheid
Onder de Lindeboom is niet aansprakelijk voor het kwijtraken van verzendingen of schade tijdens transport. Zorg daarom ook altijd voor een goede neutrale verpakking. Wanneer dit gebeurt kunnen wij helaas het aankoopbedrag van de retourzending niet vergoeden.
Bestelling beschadigd aangekomen of defect.
Mocht er onverhoopt iets mis zijn met de bestelling, neem dan direct contact met ons op, in ieder geval binnen 2 werkdagen. Wij zullen uw klacht beoordelen en zoeken naar een passende oplossing.
Als een defect of verkeerd produkt teruggestuurd moet worden, ontvangt u van ons een retourenlabel. Het produkt kunt u dan, voorzien van dit label, bij een PostNL-locatie inleveren, zodat u zonder betaling het pakket kunt retourneren.